Despre Spirulina si beneficiile ei pentru sanatate

Spirulina – suplimentul minune, ajutor in diete de slabit, combaterea celulitei, regimuri alimentare deficitare, aemii, boli inflamatorii, degenerative, cronice, regenerarea si intierirea organismului…etc. Citeste articolul pentru a afla mai multe.

spirulina si beneficiile ei

spirulina si beneficiile ei

Astazi va voi vorbi despre un super supliment alimentar pe care il folosesc din 2012, de cand am devenit raw-vegana… Am fost o perioada de 2 ani dar intre timp stilul meu de viata s-a modificat si in prezent am un program foarte activ, cu o alimentatie pe cat se poate  de diversificata si sanatoasa, preponderent vegana (mai consum din cand in cand chefir din lapte de capra, peste si fructe de mare).

Spirulina – alimentul minune

CL
CLICK PENTRU DETALII

Cele pe care le folosesc si de care sunt foarte multumita sunt Spirulina de la Obio si cea de la Hofigal (o sa va pun link-urile de unde le puteti cumpara, la finalul articolului). Am facut aceste alegeri dupa lungi cercetari si dupa ce am citit despre cat de importanta este sursa suplimentelor, cele pe care vi le recomand fiind din surse nepoluate, uscate la 40 grade celsius, lucru foarte importat pentru pastrarea nutrientilor.

Pai sa incepem cu inceputul si sunt convinsa ca pana la sfarsitul acestui articol va voi convinge sa folositi acest super supliment.

Ce este spirulina?

Spirulina este o alga verde-albastruie care se formeaza pe malurile apelor dulci si ale caror proprietati miraculoase sunt cunoscute inca de pe vremea aztecilor, fiind denumita un superaliment, nume datorat celor peste 280 de elemente nutritive din componenta sa.

Ce aport de nutrienti ne aduce consumul de spirulina?

  • Este o sursa foarte importanta de proteina (65%), continand toti aminoacizii esentiali. Proteinele sunt macronutrienti necesari pentru mentinerea sau cresterea masei musculare, joaca un rol important in mentinerea integritatii celulare, participa la formarea anticorpilor si ajuta la reglarea hormonala a organismului.
  • Este foarte bogata in fier, mai bogata chiar decat spanacul (Daca ar fi stiut saracul Popeye Marinarul, ar fi consumat spirulina…)
  • Cea mai concentrata sursa de vitamina B12, foarte rar intalnita in regimurile raw-vegane. Vitamina B12 este esentiala in sinteza ADN-ului, refacerea celulelor rosii si mentinerea functiilor cognitive. Carenta de Vitamina B12 duce la anemie si poate produce probleme de concentrare si memorie.
  • Spirulina contine minerale, precum fier, potasiu, sodiu, magneziu, fosfor, calciu
  • Contine o sbstanta numita ficocianina, o proteia care se gaseste in algele albastre-verzui si care are u puternic efect atioxidant. Aceasta substanta inhiba producerea cancerului de colon si a altol boli inflamatorii.
  • Concentrat in clorofila care ajuta la regenerarea celulelor rosii din sange, datorita faptului ca structura sa moleculara este foarte asemanatoare cu cea a hemoglobinei, ajutand astfel la regenerarea organismului.
  • Contine o cantitate importanta de beta-caroten, cunoscut ca fiind un puternic antioxidant, care impiedica oxidarea celulelor si ajuta organismul sa se apere impotriva radicalilor liberi, care sunt vinovati in aparitia bolilor cronice. De asemenea, intareste sistemul imunitar, scade riscul bolilor cardio-vasculare si ajuta in prevenirea bolilor degenerative, precum: boala Parkinson, Alzheimer, diabetul, ateroscleroza, osteoartrita, osteoporoza…etc
  • Contine fitochimicale care au efect antioxidant, antibacterian, antiviral si antiinflamator.

La ce ne ajuta consumul de suplimente cu Spirulina?

  • Ajuta digestia;
  • Ajuta la reducerea stratului adipos, adica la slabit si la eliminarea celulitei;
  • Inhiba senzatia de foame;
  • Ajuta la prevenirea si tratarea a numeroase boli cronice, degenerative si inflamatorii;
  • Scade colesterolul rau;
  • Reface flora microbiana;
  • Ajuta la eliminarea metalelor grele din organism;
  • Creste nivelul de autoaparare al organismului impotriva germenilor si virusilor;
  • Indeparteaza stresul si depresia;
  • Imbunatateste aspectul pielii si al parului;
  • Imbunatateste vederea;
  • Ajuta in perioadele de efort fizic sau intelectual;
  • Supliment in nutritia sportivului;
  • Combate anemia;
  • Detoxifica organismul;
  • Protejeaza ficatul.

Cine ar trebui sa consume suplimente cu Spirulina?

Este indicat ca orice persoana sa isi suplimenteze dieta cu aceste tabelete naturale, pentru imbunatatirea sananatii, aspectului fizic si petru imbunatatirea capacitatii organismului de a se lupta cu factorii nocivi din viata de zi cu zi.

As recomanda acest supliment cu precadere persoanelor cu o nutritie deficitara, vegetarienilor sau raw-veganilor, adolescentilor, sportivilor, varstnicilor, in procesul de recuperare dupa anumite boli, copiilor cu o alimentatie dezechilibrata, persoanelor care duc lipsa de energie sau se afla in perioade de solicitante.

Ce cantitate de Spirulina este necesar sa folosim?

In fiecare zi este necesar un aport de 3-10 grame de Spirulina, in functie de necesitatile orgaismului.

De unde cumparati Spirulina?

Sper ca acest articol v-a fost de ajutor. Daca ati folosit si voi acest supliment, lasati-mi un comentariu cu felul in care v-a ajutat si cu ce scop l-ati folosit.

XoXo, Aly

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *